HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Adz's app

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Adz



Posts : 4
Join date : 2009-05-03

PostSubject: Adz's app   Sun May 03, 2009 7:10 am

Your Nickname: Adz

o Age: 15

o Nationality: english

o Languages you speak: English

o Former or current clans: ZE, EB

o Xfire: senval

o Your Ingame ID: STEAM_0:1:18835589

How active are you?: active

how long have you been playing on ZH servers: 1.5 years

Why do you want to join: because i know alot of members in the clan an think it is a nice an friendly clan Smile i also think this clan would suit me
Back to top Go down
View user profile
Oldbastard

avatar

Posts : 438
Join date : 2009-01-15

PostSubject: Re: Adz's app   Sun May 03, 2009 11:41 am

Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Clown

avatar

Posts : 183
Join date : 2009-01-15

PostSubject: Re: Adz's app   Sun May 03, 2009 4:16 pm

yes ofc
Back to top Go down
View user profile
NoC^

avatar

Posts : 133
Join date : 2009-01-17
Age : 25
Location : No idea ? Oo

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 4:12 am

Omg why do i always feel im the bad guy ? Oo ..
Sorry , but i say how i feel Very Happy
Ehh , i remember u , ur aim is good but bhop aint good ..
Nothin' more to say from me , oh yea , and then i think u annoying like hell :/ , got kicked from ZE for that ..
So ..
Back to top Go down
View user profile
Biohazard

avatar

Posts : 364
Join date : 2009-02-01
Age : 25
Location : Portugal

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 4:30 am

lol i never like you much adz. we'll see. skills are good tho.
Back to top Go down
View user profile
JayS
Admin
avatar

Posts : 504
Join date : 2009-01-14
Age : 26
Location : Germany

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 6:56 am

you got some nice ct-skills... havn't seen your bhop yet, but ill take a look at you
Back to top Go down
View user profile http://darkrevolution.forumsmotion.com
Clown

avatar

Posts : 183
Join date : 2009-01-15

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 7:00 am

i dont share your opinion noc,

else his bhop is as good as mine / maybe better. Rafiki and Adz deserve a trial
Back to top Go down
View user profile
McLovin
Admin


Posts : 62
Join date : 2009-01-15

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 9:11 am

He looks alrightt Smile seems nicee, so yhh from me Smile
x
Back to top Go down
View user profile
NoC^

avatar

Posts : 133
Join date : 2009-01-17
Age : 25
Location : No idea ? Oo

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 9:14 am

Ahh Clowny , hes bhop aint good .
But ok , that's just my opinion (:
I just remember he was real easy the last times i played with him .
And i don't like attitude , or personality .. I think hes annoying ..
Back to top Go down
View user profile
Clown

avatar

Posts : 183
Join date : 2009-01-15

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 10:02 am

i think we can handle him
Back to top Go down
View user profile
NoC^

avatar

Posts : 133
Join date : 2009-01-17
Age : 25
Location : No idea ? Oo

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 10:05 am

Nah i don't think so ..
Back to top Go down
View user profile
YeYe



Posts : 61
Join date : 2009-01-15

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 10:16 am

Adz is somewhat of a dramaqueen and also quite poor in skills wouldnt recomeend inviting him hes more trouble then his worth..
Back to top Go down
View user profile
SOUR92

avatar

Posts : 370
Join date : 2009-01-15
Age : 26
Location : If I told you, I'd have to kill you

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 11:16 am

I agree with yeye :\

he is kinda a dramaqueen, when he doesnt get what he wants he usally get mad or whinnes on someone :S

i wouldnt let him in,

srry m8 :S
Back to top Go down
View user profile
Oldbastard

avatar

Posts : 438
Join date : 2009-01-15

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 11:34 am

Laughing Laughing let i handle that,i put my whole life experience to him and kick his bad attitude away Very Happy
Back to top Go down
View user profile
BoBL!Ke



Posts : 149
Join date : 2009-01-15

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 11:36 am

lmao Very Happy

with ur alcohol I guess Wink Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Adz



Posts : 4
Join date : 2009-05-03

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 11:44 am

well yeye, u say i have no skills an yet its kinda the same for u an yes my attitude does get the better of me sometimes but thats kinda weird to say that
Back to top Go down
View user profile
Mike of Lyon

avatar

Posts : 46
Join date : 2009-01-16
Age : 28
Location : France, Lyon

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 11:51 am

Lol yeye is a gay and like little pussy of 14 years girls Smile
My english is bad ok Smile
pig
Back to top Go down
View user profile
NoC^

avatar

Posts : 133
Join date : 2009-01-17
Age : 25
Location : No idea ? Oo

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 11:52 am

No it's true Adz , ur skills aint good :S
I duno why all think u got so good aim and that ..
U don't ;S , soz .. But ur attitude is bad , u annying and whining too much :S
Back to top Go down
View user profile
Clown

avatar

Posts : 183
Join date : 2009-01-15

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 12:10 pm

i trust yeye, on the otherside i didnt see him whining or insulting people.

and noc PLEASE stop saying about other guys that they dont have skills. kinda annoying
Back to top Go down
View user profile
NoC^

avatar

Posts : 133
Join date : 2009-01-17
Age : 25
Location : No idea ? Oo

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 12:19 pm

Clown ? Oo
Wtf ? Oo
U want me to just say u annoying bla bla ?
Omg i have to talk about skills ? Oo
Omg , ofc i can say they don't habe enough skills when i think so ..
Back to top Go down
View user profile
Clown

avatar

Posts : 183
Join date : 2009-01-15

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 12:21 pm

someone bans him from forum pls Neutral
Back to top Go down
View user profile
NoC^

avatar

Posts : 133
Join date : 2009-01-17
Age : 25
Location : No idea ? Oo

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 12:33 pm

For saying my opinion ?
Oh that's good Clown , bravo ..
Godo reason to ban someone from forum for saying own opinion ..
Back to top Go down
View user profile
BoBL!Ke



Posts : 149
Join date : 2009-01-15

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 12:48 pm

u still dont know the different between

"saying his mind"
and
"spamming like hell

ok I better leave this forum now Razz
Gl DarkR
Back to top Go down
View user profile
Adz



Posts : 4
Join date : 2009-05-03

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 12:55 pm

lol noc u think my skills are crap? an think ur amazin or sumet? rofl
Back to top Go down
View user profile
NoC^

avatar

Posts : 133
Join date : 2009-01-17
Age : 25
Location : No idea ? Oo

PostSubject: Re: Adz's app   Mon May 04, 2009 1:03 pm

Can u guys stfu ?
Im saying my opinion , i can do that don't complain ..
And Bob fuck the hell off u fucking bitch ..
Retarded shit .. But yes , i don't think ur skills are good enough ..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Adz's app   

Back to top Go down
 
Adz's app
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Dark Revolution :: Join Us!-
Jump to: